20 Oktober 2014  -  Condroz Rally
Op zoek naar vooruitgang op asfalt
Neil Simpson aan de start met een Skoda Fabia S2000
De Engelsman Neil Simpson zien we wel meer in de Europese wedstrijden en hij zal in Hoei ook de start nemen van de Rally van de Condroz aan het stuur van zijn eigen Skoda Fabia Super 2000. Hij wil van de gelegenheid gebruik maken om meer ervaring op te doen op asfalt.

Naast de exemplaren in handen van Freddy Loix en François Kicq, zal een derde Skoda Fabia S2000 aan de start staan van de 41ste Rally van de Condroz. De Engelsman Neil Simpson zet immers zijn eigen wagen in langs de oevers van de Maas.

In Lancashire is Neil Simpson zelf verdeler van het Tsjechische merk en hij steekt dan ook geregeld het Kanaal over om deel te nemen aan Europese wedstrijden van hoog niveau. Hij wilde inschrijven in de Rally van Valais maar een sterfgeval in de familie gooide zijn plannen overhoop. Hij besloot daarom deel te nemen aan de laatste manche van het Belgische kampioenschap. Hij wil ook van de gelegenheid profiteren om meer ervaring op asfalt op te doen en om de samenwerking met een nieuwe copiloot in te zetten: "Ik zal voor de eerste keer bijgestaan worden door Elliot Edmondson, een jonge kerel van 20 jaar die als één van de meest veelbelovende talenten wordt gezien. Ik ben echt blij dat hij beslist heeft om aan mijn zijde te staan in deze wedstrijd in Hoei...die ik samen met hem zal ontdekken."

Condroz Rally   17 Octobre 2014
Meerdere kandidaten voor de ereplaatsen
Mitsubishi en Subaru
Condroz Rally   21 Octobre 2014